Humoros-e a viccesnek szánt reklám?



A reklámok sokak által kedvelt formája, amelybe valamilyen humort, vidámságot is belecsempésznek a készítők. Valljuk be, ha csak egy pillanatra is sikerül mosolyt csalnia egy-egy ilyen tartalomnak az arcunkra, azért a jelenlegi nehéz időkben különösen hálásak lehetünk. Persze a vicces, humoros reklámok hatásai eltérőek lehetnek. Van, amikor egy humorosnak szánt üzenet nagyon félrecsúszik és sok esetben komoly felháborodást kelt a követőtáborunknál. A reklámok esetében a humor egy olyan eszköz, amivel óvatosan kell bánni. Lehet, hogy egy érzékeny területtel humorizálunk, vagy egy olyasvalamit teszünk a viccelődéscélkeresztjébe, ami egyes csoportokat kifejezetten bosszant, vagy elhatárolódnak tőle. Az Internet hamar felkaphatja ezeket a tartalmakat és nem biztos, hogy pozitív értelemben. Tehát az emberék figyelmét lehetőleg ne úgy hívjuk fel magunkra, hogy na tessék, itt ez a cég, aki mondjuk más nyomorából viccet csinált. Mert a rossz megítélésű reklámok bizony cégünk renoméját is megcsorbíthatják. Legyünk inkább óvatosabbak, ha úgy érezzük, hogy még nem érett meg a vállalkozásunk arra, hogy nagyobb kockázatot is bemerünk vállalni egy ütősebb, de lehet, hogy nem feltétlenül pozitív végkimenetelű reklám elkészítésével.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük