A reklámok sokak által kedvelt formája, amelybe valamilyen humort, vidámságot is belecsempésznek a készítők. Valljuk be, ha csak egy pillanatra is sikerül mosolyt csalnia egy-egy ilyen tartalomnak az arcunkra, azért a jelenlegi nehéz időkben különösen hálásak lehetünk. Persze a vicces, humoros reklámok hatásai eltérőek lehetnek. Van, amikor egy humorosnak szánt üzenet nagyon félrecsúszik és sok esetben komoly felháborodást kelt a követőtáborunknál. A reklámok esetében a humor egy olyan eszköz, amivel óvatosan kell bánni. Lehet, hogy egy érzékeny területtel humorizálunk, vagy egy olyasvalamit teszünk a viccelődéscélkeresztjébe, ami egyes csoportokat kifejezetten bosszant, vagy elhatárolódnak tőle. Az Internet hamar felkaphatja ezeket a tartalmakat és nem biztos, hogy pozitív értelemben. Tehát az emberék figyelmét lehetőleg ne úgy hívjuk fel magunkra, hogy na tessék, itt ez a cég, aki mondjuk más nyomorából viccet csinált. Mert a rossz megítélésű reklámok bizony cégünk renoméját is megcsorbíthatják. Legyünk inkább óvatosabbak, ha úgy érezzük, hogy még nem érett meg a vállalkozásunk arra, hogy nagyobb kockázatot is bemerünk vállalni egy ütősebb, de lehet, hogy nem feltétlenül pozitív végkimenetelű reklám elkészítésével.
Humoros-e a viccesnek szánt reklám?
Categories:
Related Posts
Megfizethetőek a kertész árak?
A legtöbbünknek jól át kell gondoljuk, hogy mire költjük a nehezen megkeresett pénzünket, azonban vannak olyan szolgáltatások, amelyek nem vagy...
Fonyódi szállás közel a vízparthoz
Manapság már azt sem tudjuk, hogy hová lehet elutazni anélkül, hogy karantén legyen a vége. Tetszik vagy nem tetszik, ezzel...
Hány kereken guruljon a gurulós bőrönd?
A nagy utazások gyakran torkolhatnak nagy kellemetlenségekbe, ha nem készülünk fel kellőképpen rá, és nem figyelünk a megfelelő bőrönd, utazótáska...