A reklámok sokak által kedvelt formája, amelybe valamilyen humort, vidámságot is belecsempésznek a készítők. Valljuk be, ha csak egy pillanatra is sikerül mosolyt csalnia egy-egy ilyen tartalomnak az arcunkra, azért a jelenlegi nehéz időkben különösen hálásak lehetünk. Persze a vicces, humoros reklámok hatásai eltérőek lehetnek. Van, amikor egy humorosnak szánt üzenet nagyon félrecsúszik és sok esetben komoly felháborodást kelt a követőtáborunknál. A reklámok esetében a humor egy olyan eszköz, amivel óvatosan kell bánni. Lehet, hogy egy érzékeny területtel humorizálunk, vagy egy olyasvalamit teszünk a viccelődéscélkeresztjébe, ami egyes csoportokat kifejezetten bosszant, vagy elhatárolódnak tőle. Az Internet hamar felkaphatja ezeket a tartalmakat és nem biztos, hogy pozitív értelemben. Tehát az emberék figyelmét lehetőleg ne úgy hívjuk fel magunkra, hogy na tessék, itt ez a cég, aki mondjuk más nyomorából viccet csinált. Mert a rossz megítélésű reklámok bizony cégünk renoméját is megcsorbíthatják. Legyünk inkább óvatosabbak, ha úgy érezzük, hogy még nem érett meg a vállalkozásunk arra, hogy nagyobb kockázatot is bemerünk vállalni egy ütősebb, de lehet, hogy nem feltétlenül pozitív végkimenetelű reklám elkészítésével.
Humoros-e a viccesnek szánt reklám?

Related Posts

Gabion támfal építés gyorsan és egyszerűen
A tájtervezési koncepciókon gondolkodva, a tervezők gyakran szembesülnek az egyes elemek kiemelésének problémájával. A gabion támfal építés segít eredetiséget kölcsönözni...

Az óvodások kedvence a 16 os bicikli
Az óvodás kor kitűnő időszak a kerékpáros készségek elsajátítására és begyakorlására. A futókerékpározásban már elegendő tapasztalattal rendelkező kisgyermekek gyorsabban fejlesztik...

Az öntözőrendszer megoldás a csapadékban szegény hónapokban
Az effektív növénytermesztés és kertkarbantartás a vidékünkön uralkodó szélsőséges és időnként kimondottan csapadékszegény időjárás következtében nem oldható meg vízpótlás nélkül....