A magyar reklámügynökségek általában ügyfeleik teljes körű online megjelenésének felügyeletét vállalják, ami a marketing stratégiák kidolgozásától kezdve, a tartalom előállításán és a kampányok lebonyolításán át, az eredmények elemzéséig terjedhet. A reklám ügynökségek szakemberei arra törekszenek, hogy a legújabb technológiákat és eszközöket használva hatékonyabbá tegyék az ügyfelek online jelenlétét, növeljék a konverziókat, és javítsák az ügyfelek online megítélését.
A magyar reklámügynökségek közül számosan specializálódtak a digitális marketing terén, és kiemelkedő eredményeket értek el. A reklám ügynökségek között találunk olyanokat, amelyek a nagyvállalatoknak nyújtanak szolgáltatásokat, de a kisebb cégeknek is kínálnak megoldásokat. A reklám ügynökségek munkájában nagy szerepet játszik a kreativitás és a rugalmasság, hiszen az online marketing területe állandóan változik, és újabb és újabb kihívások elé állítja az ügynökségeket.
A magyar reklámügynökségek az ügyfeleik igényeihez igazodva széles körű szolgáltatásokat kínálnak, beleértve a kampánytervezést és a tartalommarketinget is.