Menu

Az egyenlőséget támogató fogyasztók száma egyre növekszik

0 Comment


Több nagyobb reklám ügynökség is végzett különböző kutatásokat arra vonatkozóan, hogy egyre növekszik azon online tartalmakat fogyasztók száma, akik támogatják az egyenlőséget. Nem meglepő tehát, hogy a 2021-es online trendek között első helyen áll az online ügynökség listáján, hogy olyan kampányokat készítsenek, amelyek önmagunk elfogadására helyezik a hangsúlyt. Semmiképpen se kezdjünk bele egy ilyen kampányba szakmai segítség nélkül, mert könnyen rosszul sülhet el. És a reklám ügynökség is felhívja ügyfelei figyelmét arra, hogy egy-egy ilyen kampány során biztosan lesznek rosszakarók, akik hangot is fognak adni negatív véleményüknek. Mégis a végső kiértékelések során megállapítható, hogy a legtöbb nagy márka csak nyert azzal, ha ízlésesen felvállalta és megmutatta, hogy milyen sokszínűek is vagyunk és mennyire különbözőek mégis sok tekintetben egyformák az emberek. Gondoljunk csak a népszerű kozmetikai termékeket gyártó cégre, aki felismerte, hogy a nőknek csak egy igen kis százalékát képviselik a csinos, nádszálvékony modellek. A legtöbb átlagos hölgyfogyasztó ezzel nehezen tud azonosulni. De elismerően bólint, ha az online reklámok között feltűnik néhány tökéletlenül is tökéletes hölgy szereplő. Nem kell itt extrém dolgokra gondolni, de sokáig az is tabunak számított, ha egy nőnek rövid a haja, vagy magasabb, esetleg alacsonyabb az átlagnál. Ha pici a melle, vagy éppen nagyobb. Ha nem kockahasa van, hanem inkább kipárnázott a pocakja. Az online ügynökség, aki ezt a kampányt készítette, tehát felismerte a sokszínűségben és különbözőségben az összetartás, összetartozás erejét és ezt erősíti a márka fogyasztóiban is.